onsdag 25 juni 2008

blogg

Well låg o funderade under Fotbollsmatchen mellan Tyskland och Turkiet med det här med en hemsida till vår butik och då slog det mig att man istället kunde skapa en "blogg" ..Undrade länge vad blogg va och betydde då man läste om bloggar hit o dit i tidningar o dyl....Smidigt och riktigt trevligt verkar det vara med bloggar så denna skapar jag för er kunder och andra fashionistas outhere.....

Denna bloggen tänkte jag fila litte på och lägga upp bilder och lite info om inkommna,kommande plagg och märken till butiken..Kommer även att skriva om lite andra saker, som tankar om vad som är "hett" och vad som kanske kommer att bli hett framöver inom fashionvärlden...inte för att jag är en modeguru men lite koll har man så jag hoppas att denna blogg kommer bli ett nöje att läsa ...

MVH

Michael Zinai

SOLID MALMÖ

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mikael.

Skulle vara nice om ni kan berätta kunderna om det senaste nytt och vad som är hetast just nu.

Vad som kommer till nästa säsongs fashionline uppskattas högt också.

Är det här du bloggar om Samsoe & Samsoe också?

Få detta blogg levande. Ni kan vinna mycket på det. Tror att många män och killar skulle vara intresserad att läsa modeblogg för killar med.

=)


/Ryan Eriksson
ProQure