söndag 28 september 2008

Massa olika scarfes i sköna färger 249:-



5 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni kvar några av Konrad "Harry" scarfsen?
(röd/blå bredrutig)

Solid Malmö sa...

du e för skön robin..gillar att du kan namnen...jo det finns nån kvar..har kommit in lite annat gott...såg du skinnparkasen från suit??

Anonym sa...

nej jag har inte sett den än, har haft fullt upp nu på senaste, ska ta mig tid att komma in om en runda denna veckan! du får visa mig den då.. vi ses, ha det skönt

Anonym sa...

Skinnparkasen från Suit var riktigt cool. Annorlunda (bra)! Priset var maffigt, men smakar det så kostar det ellerhur? Det är ju trots allt äkta läder. Om jag hade haft pengarna hade jag huggt till direkt! Jag gilla den.

Solid Malmö sa...

helt rätt..den e riktigt dyr..därför tog vi bara 4 st..peace bro