fredag 18 februari 2011

våren på väg i rasande fart

Godbitarna rasar in på löpande band..jackorna börjar redan säljas i ett galet tempo och vissa modeller har redan sinat men givetvis kommer det fler modeller bla så är uniforms for the dedicateds jackor på väg in och borde nå oss på måndag.....nedan litet urval från den gågna veckans leveranser..har givetvis kommit in fler grejer men kan inte lägga upp allt,,

tycker att denna våren känns fräsch och känner mig riktigt nöjd med vårens kollektion soo far...

Det är nu upp till er mina vänner(hoppas att det är nån där ute som ser o läser detta) att avgöra vad ni tycker om våra grejer....

silluetten för denna våren tycker jag för min egen del är smal och något längre i överdelar..men på vissa så är det ruggigt snyggt med en lösare passform som är något kort..(denna passform är velour riktigt duktiga på framförallt på stickat)...

byxans silluett är utan tvekan för min egen del en lös uppe till och smal fotvid (just junkies,local firm mm duktiga på detta) sen har juh humör sina brallor som tar ut den silluetten fullt ut....

en byxa som jag tror starkt på är en army bralla med riktigt smal fotvid och lagom lös upptill i en en skön tvättad olivgrön färg....denna byxa dyker förmodeligen upp i mars-april från DnD och den är magisk i passform och kvalité..lägger upp en bild på den direkt föressten...

Jackor jackor jackor..detta sköna plagg kommer i alla dess olika former...själv kommer jag köra suits cleana tunna skinnjacka utan krage i svart och min nya jeansjacka från SAMSÖE SAMSÖE som är magical (söker ni jeansjacka har vi en på samsöe i två tvättar som är galen i passform) lagom lång,smala armar,välskräddad i axlar....genial helt enkelt..

Annars så tycker jag en grön tunn parka känns lite rätt.....vi har en fin från SUIT,WE SC och en inkommande från Minimum som är vaxad....


Va på väg att börja skriva några rader å vad jag inte gillar för grejer men raderar det och återgår till min inställning att alla kör sin stil och trivs därefter...men såg en kille med ett par g star jeans idag och dom va nått av det mest smaklösa jag sett...stora vita bokstäver längs benen och bakfickorna fulla med lull lull....får deras andra fulla jeans med 36 (eller vilket nummer det nu var) att se ut som en clean acnebyxa....

well who am i to judge.....vi kör vår grej och vi gillar det...

snart vår och vi är redo på alla fronter.......ses..må väl

Mikael

Inga kommentarer: